فروشگاه دانلود فایل آموزش کسب درآمد از اینترنت ابدی و بی نهایت 100% واقعی و تست شده بدون سرمایه در منزل به وسیله موبایل و کامپیوتر به صورت بی نهایت

محل لوگو

برچسب ها

نظرسنجی سایت

کیفیت و رضایتمندی کاربران از کسب درآمد با فایل کسب درآمد ابدی:

کسب درآمد ابدی و بی نهایت 100% واقعی


کسب درآمد ابدی و بی نهایت 100% واقعی

فایل آموزش کسب درآمد اینترنتی نامحدود و ابدی با موبایل و کامپیوتر رو بعد از 1 ماه ویرایش و طراحی بلاخره تموم کردم. این کتاب PDF آموزشی حاصل تجربه 11 ساله من از کسب درآمد اینترنتی هست که داخلش مرحله به مرحله با جزئیات و تصویر آموزش میدم. درآمدی که از راه‌های گفته شده تو این فایل بدست میاد 100% واقعی و تست شده هست که بدون حتی 1000 تومن سرمایه از جیب شما صورت میگیره. از طرفی درآمد حاصل شده کاملا ابدی و بی نهایته، یعنی سقفی برای درآمد در 1 ماه وجود نداره و هر چقدر بیشتر فعالیت کنید پول بیشتری ازش درمیاد ...

فایل کسب درآمد ابدی و نامحدود ابتدا روی فروشگاه فایل نود و نه خرید بارگذاری شد. و برای دیده شدن بیشتر در همین فروشگاه، (فروشگاه فایل بزرگ و معتبر فورکیا 4kia) با 50% تخفیف به فروش میرسید.( لذا تفاوتی در فایل وجود نداشته و میتوانید از هر 2 سایت به دلخواه خرید خود را انجام دهید)

*فایل در تاریخ 1399/4/7 برای دومین بار به روز رسانی شد.

(فایل به روز رسانی شده برای خریداران قبلی به صورت رایگان ارسال میشود. لطفا با ارائه ایمیلی که هنگام خرید استفاده کرده اید از قسمت تماس با ما اقدام کنید تا فایل جدید برای شما ارسال شود)

4 تکنیک ساده برای کسب درآمد اینترنتی

پول درآوردن بی نهایت از اینترنت با تبلت، موبایل و یا کامپیوتر!

بدون شک پول درآوردن همیشه کار طاقت فرسایی بوده و هست، همه ما دوست داریم که کمترین کار رو انجام بدیم و پول بیشتری بیاد تو حسابمون. زمونه عوض شده، باید تغییر رو بپذیریم و خودمون رو باهاش تطبیق بدیم. همیشه تو همه این سال‌ها کار با موبایل و کامپیوتر رو با شغل آزاد یا دولتی ترجیح دادم چرا؟ چون وقتی میشه بجای تو سرما و گرما کار کردن تو خونه پول درآورد اونم پولی که مقدارش بستگی به خودم داره، کسی نیست که بهم دستور بده، بدون هیچ واسطه‌ای پول مستقیم به حسابم ریخته میشه، حتی اگر مدتی هیچ کاری نکنم بازم پولم خودکار بدست میاد، پس دلیلی منطقی نمیبینم بخوام ریسک کنم و زمان و موقعیتی که دارم رو از دست بدم.

پول درآوردن از اینترنت به صورت نامحدود و ابدی 100% تضمینی

پول درآوردن از اینترنت راه‌های بسیار زیادی داره بعضی روش‌ها واقعا اعصاب خرد کن هستن، تجربه 11 ساله ام بهم ثابت کرده بعد ساعت‌ها فعالیت روزانه، کلیک کردن‌های مداوم، زیرمجموعه گیری، دیدن تبلیغات به صورت روزمره و ... نمیشه روی هر روشی برای کسب درآمد بالا حساب باز کرد. البته اعتقادم اینه اگر در دنیای بزرگ اینترنت هر روشی که شما بتونید از اون 1000 تومن کسب درآمد کنین، تکنیکی براش وجود داره که با تکرار مداوم روالش می‌تونید هزار تومن رو تبدیل 100 هزار تومن، 500 هزار تومن و چند میلیون کنید. اما خیلی‌ها 1000 تومن رو به سادگی در میارن ولی تکنیک و فرمول این رو ندارن که بتونن پول رو با تکرار اون روش چند برابر کنن. اینجا 2 مطلب هست یکی تلاش کم و نتیجه ندادن که منجر به کنار گذاشتن پول درآوردن فرد مورد نظر میشه. یکی تلاش توأم با اصرار و ریسک که نتیجه میده. قطعا مخاطبی که حالا قصد داره از اینترنت کسب درآمد کنه کشش و حوصله تجربه کردن و شکست خوردن‌های پیاپی در راه‌های مختلف رو نداره، تنها کاری که ازش ساخته هست اعتماد کردن و رسیدن به تجربه شخصیه که حرفه ش همینه.

پول درآوردن با موبایل اندروید یا کامپیوتر

4 تکنیک درآمدزایی بی نهایت در منزل

با 4 روش و چند تکنیک که تو این مقاله کسب درآمد ابدی آموزش دادم، فقط با منبع پولساز دائمی یعنی داشتن کامپیوتر و یا گوشی متصل به اینترنت که این روزا همه تقریبا دارند، می‌تونید به درآمد نامحدود و مادام العمر برسید. واسطه‌ای در کار نیست و پول کسب شده با 1 کلیک دقیقا به شماره حساب و یا شماره کارت عابر بانک خودتون واریز میشه. در آموزش کسب درآمد ابدی نیازی به صرف زمان طولانی برای یادگیری نیست، حتی تو همون روز اول که فایل رو مطالعه می‌کنید می‌تونید به سادگی هرچه تمام‌تر کسب درآمد کنید و درآمدتون کاملا قانونی، شرعی و حلال هست. همچنین ساعت کاری کاملا دلخواه هستش و کاملا به خودتون بستگی داره دنبال چه مقدار پول هستید. هیچ ریسکی درکار نیست چون سرمایه‌ای از خودتون به کار تزریق نمی‌کنید. این مقاله در مورد تکرار چند فرمول ساده برای کسب درآمد هست که با هربار تکرار به درآمد می‌رسید. ضمناً آموزش به نحوی مرحله به مرحله طراحی شده که هر شخصی با هر سنی از جمله: بیکار، زنان خانه‌دار، کارمند، دانش آموز، دانشجو و ... می‌تونه به راحتی ازش کسب درآمد کنه. تا دیگه هیچ فردی نباشه که بگه من نتونستم از این فایل استفاده کنم.

کسب درآمد رونالدو از اینستاگرام

هربار خواستید تسلیم بشید خوب به تصویر بالا نگاه کنید. تلاش و سخت کوشی همیشه جواب میده ولی عکس اون بیخیال طی کردن، بی‌پولی رو درپی داره که منجر به اعتماد به نفس کم، وضعيت روحي بد، و افسردگی میشه. کریستیانو رونالدو نمونه بارز شخصی هست که از هیچی، همه چیزو ساخت. شاید باورش براتون سخت باشه اما رونالدو درآمدش از اینستاگرام بیشتر از خود فوتباله! اون برای یوونتوس در سی آ توپ میزنه و درآمدش تو هر فصل 30 میلیون یوروئه، در صورتی که از اینستاگرام سالیانه 43 میلیون یورو کسب درآمد می‌کنه.(رونالدو با 186 میلیون نفر، بیشترین فالوئر اینستاگرام را دارد، و شرکت‌ها حاضرند حدود 1 میلیون دلار به ازای هر پست تبلیغاتی به او بدهند.) بعد از تلاش نکته بعدی به کارگیری همه جانبه روش‌های کسب درآمده که یک فوتبالیست علاوه بر شغل خود از راه‌های دیگه‌ای هم مثل کسب درآمد از آگهی‌های تبلیغاتی و آگهی‌های بازرگانی و ... درآمدزایی می‌کند.

کسب درآمد  بدون سرمایه از اینترنت

شما ریسک نمیکنید چون نیازی به سرمایه برای راه اندازی این کسب درآمد نیست. بلکه صرفا با خرید این فایل هزینه تجربه‌ای رو می‌پردازید که با تلاشتون در روز اول کاملا هزینه صرف شده جبران میشه.

یک مثال واضح از تلاش و نتیجه: همیشه وقتی تو ایران صحبت از هند و هندی‌ها میشه ناخوداگاه به یاد فیلم‌های هندی، و اون فقری که تو جامعه اون زمان در هند حاکم بود می‌افتیم. جالبه بدونید مردم سخت‌کوش هند از صنعت IT و کسب و کار‌های وابسته به اینترنت، اقتصاد فلج کشورشون رو نه تنها نجات دادن بلکه در حال حاظر جزء 5 اقتصاد برتر جهان هستن. و پیشبینی‌ها حاکی از اینه که تا چند سال آتی اقتصاد هند جهش عظیمی می‌کنه و کاملا جای امریکا رو می‌گیره. هندی‌ها 225 میلیون دلار در سال 2020 از صنعت فناوری اطلاعات کسب کردند. که به مراتب از درآمد نفتی ایران خیلی بالاتره، این امر موجب این شده کشور ما از هند و کره جنوبی در این زمینه الگو‌برداری کنه.

درآمد هندی ها بیشتر از نفت ایرانی ها

آیا ما ایرانی‌ها در زمینه کسب درآمد از اینترنت، چیزی کمتر از مردم هند داریم! مسلماً خیر. چون دسترسی به اینترنت موبایل هوشمند و کامپیوتر چیزیه که عادی شده و در طول شبانه روز بارها باهاش سروکار داریم. اگر امروز شروع به کسب و کار اینترنتی نکنید مطمئناً مدتی بعد کاملا پشیمان میشید بخاطر فرصتی که از دست دادید، چون در آینده‌ای نزدیک همه چیز به اینترنت وابسته هست ...

پکیج کسب درآمد ابدی و نامحدود 100% تضمینی

سوالات متداول فایل کسب درآمد ابدی و بی نهایت

مقدار درآمدی که بعد از خواندن این فایل بدست می‌آید چقدر است؟

برای کسب درآمد توسط آموزش‌های این فایل سقفی وجود ندارد. اگر فکر می‌کنید صرفا با خرید این فایل همه مشکلاتتان برطرف می‌شود سخت در اشتباهید! و کاملا به فعالیت و تلاشی که برای انجام آموزش‌های این کتاب می‌کنید، بستگی دارد.

من قبلا چند دفعه پکیج کسب درآمد از اینترنت خریداری کرده‌ام. می ترسم که این محصول نیز مانند آنها بی فایده باشد.

در فضای اینترنت گاهاً مشاهده می‌کنیم که بعضی سایت‌ها، با پکیج کسب درآمدی وعده چند میلیون در ساعت و یا چندین میلیون در ماه‌ به مخاطب ارائه میکنن. اینو صراحتاً بهتون می‌گم: هیچ شخصی هیچوقت نمی‌تونه پولی که شما قراره در بیارید رو به طور دقیق تخمین بزنه. دلیل اصلیش برمی‌گرده به فعالیتی که شما قراره انجام بدید نه سایتی که پکیج رو بهتون ارائه کرده. همین آموزش کسب درآمد ابدی به 2 شخص متفاوت داده شد، حالا یکیشون به 50 یا 100 هزار تومن در روز قانعه و نسبتا فعالیت کمی داره، عوضش اونیکی دل به کار میده و تا پولش در روز به میلیون نرسه دست نمی‌کشه.

کسب درآمد سایمون کاول

آیا همیشه باید فعالیت کنم تا پول بدست بیارم؟ اگر یک روز کار نکنم، در آن روز درآمدی نخواهم داشت؟

خیر. روش‌های آموزشی در این کتاب بسیار هوشمندانه و آینده نگرانه می‌باشد به طوری که بدون فعالیت، درآمد ممکن است کم شود اما تا ماه‌ها دوام دارد. در نتیجه هر چه فعالیت بیشتر شود درآمد چند برابر می‌شود.

درآمدی اصلی که من به دست می آورم چگونه به دست من خواهد رسید؟ آیا درآمد به تومان است یا دلار؟

درآمد شما به تومان است و بدون واسطه با 1 کلیک مستقیم به شماره حساب شما واریز می‌شود.

اگر بعد از پرداخت، اینترنتم قطع شد یا به هر نحوی نتونستم فایل رو دانلود کنم، چکار کنم؟

اول از همه لینک دانلود فایل بعد از خرید به صورت خودکار به ایمیلی ارسال میشود که در هنگام تکمیل فرم خرید وارد کرده اید، (ممکن است فایل به صورت ایمیل در پوشه Spam ایمیل شما ارسال شده باشد.) *اما اگر ایمیل خودتان را در هنگام خرید اشتباه وارد کردید، از قسمت تماس با ما نام، ایمیل و ساعت پرداخت وجه رو ارسال کنید تا فایل برای شما ارسال شود.

پشتیبانی شما چگونه است؟

کافی است بعد از خرید نام و نام خانوادگی به همراه ایمیلی که در هنگام خرید وارد کردید را در یک تیکت از قسمت تماس با ما ارسال کنید. کمتر از 24 ساعت پاسخگوی شما هستیم.

من فقط موبایل دارم دسترسی به کامپیوتر، تبلت یا لپ تاپ ندارم. می‌تونم با با همین موبایلم کسب درآمد کنم؟

صد در صد. شما با داشتن هر کدام به راحتی می‌توانید کسب درآمد کنید.

آیا از روز اول می‌تونم درآمدزایی کنم؟

بله. بعد از مطالعه و انجام گام به گام روش‌های گفته شده می‌توانید حتی در ساعات اولیه کسب درآمد کنید.

آیا این آموزش مثل آموزش‌های رایگان، تکراری و بی‌فایده در اینترنت است؟

خیر، این آموزش کاملا به صورت اختصاصی تهیه شده و زمان زیادی صرف آماده سازی این کتاب مصرف شده است. فایل کسب درآمد ابدی و نامحدود توسط فروشگاه نود و نه خرید منتشر شد و فایل را برای دیده شدن بیشتر در همین فروشگاه و چندین فروشگاه فایل بزرگ با همین عنوان به اشتراک گذاشتیم، و برای تصدیق در صفحه تمامی فروشگاه‌هایی که همین فایل را منتشر کردیم، برای آگاهی بیشتر مخاطب به صفحه محصول در فروشگاه 99 خرید لینک داده‌ایم تا شک و شبهه‌ای پیش نیاید.

جزئیات پکیج کسب درآمد ابدی و بی نهایت

آیا انجام دادن روش‌های این مجموعه خیلی سخته و باید ساعت‌ها مطالعه کنم تا بتونم یاد بگیرم و کسب درآمد کنم؟

اصلا نگران نباشید، ساخت و طراحی این فایل 6843 دقیقه و بیش از 1 ماه زمان برده، و تمام 190 صفحه این فایل PDF به صورت تحت الفظی، عامیانه و به دور از حاشیه توضیح داده شده و نیمی از صفحات شامل تصاویر اجرای کسب درآمد می‌باشد. زمان مصرفی بالا برای ساخت این فایل فقط به دلیل راحتی مخاطب و یادگرفتن همه افراد با هر سن و جنسیتی برای کسب درآمد است که بدون اغراق، به طور میانگین 1 دقیقه برای مطالعه هر صفحه لازم است.

آموزش خرید:

ابتدا (نام، نام خانوادگی) خود را وارد کرده سپس حتما (ایمیل صحیح) خودتان را وارد کنید. (شماره موبایل) اهمیت چندانی نداشته ولی برای اتصال به درگاه پرداخت باید فرم خرید تکمیل شود. حالا کد امنیتی را وارد و یکی از درگاه های پرداخت را انتخاب کنید. در نهایت روی دکمه "پرداخت و خرید" کلیک کنید تا بعد از پرداخت وجه، لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده شود.(پرداخت با کلیه کارت‌های عضو شتاب امکان پذیر می‌باشد)

نکته:

فرمت دانلودی فایل (zip) یا فشرده می‌باشد. لطفا بعد از دانلود، فایل PDF را با نرم افزار Winrar استخراج کنید.

*توجه: تمامی حقوق این فایل آموزشی متعلق به فروشگاه فایل نود و نه خرید می‌باشد. لذا هر گونه کپی برداری و انتشار غیر قانونی بوده و طبق قانون جرائم رایانه‌ای با متخلف برخورد خواهد شد.* برای فروش قانونی این فایل آموزشی در فورکیا عضو شوید و از هر فروش پورسانت 10 هزار تومانی دریافت کنید! (سایت فروش فایل شخص دیگر و دریافت پورسانت).


مبلغ واقعی 368,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 184,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 301000

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمامی حقوق این فایل آموزشی متعلق به فروشگاه فایل نود و نه خرید می‌باشد که بر روی این فروشگاه برای دیده شدن بیشتر به اشتراک گذاشته شده است. لذا هرگونه انتشار و کپی برداری غیر قانونی بوده و طبق قانون جرائم رایانه ای با متخلف برخورد میشود.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما